Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

CIEKAWE LEKCJE Z NOWOCZESNYMI POMOCAMI EDUKACYJNYMI

CIEKAWE LEKCJE Z NOWOCZESNYMI POMOCAMI EDUKACYJNYMI

W naszej szkole uczniowie korzystają ze sprzętu, który udało się zakupić w ramach projektu z WOŚiGW w Olsztynie. Jest to projekt naukowy STEM, zestaw eksperymentalny z luksomierzem oraz zestaw doświadczeń STREAM.

Uczniowie klasy VII b na lekcji geografii przeprowadzili badanie dotyczące ilości wody na Ziemi. Do badania posłużyły materiały z zestawu naukowego "Oszczędzanie wody". Zadaniem uczniów było oszacowanie ile wody na Ziemi to woda morska, ile wody słodkiej jest zamarzniętej i ile jest ciekłej, słodkiej wody. Do obliczeń uczniowie wykorzystali mapę zbiorników wodnych oraz kartę "Woda na Ziemi". Do zobrazowania wyników wykorzystane zostały trzy zlewki, które napełniono wodą w ilości odpowiadającej ilości wody słonej (97%), ilości zamarzniętej wody słodkiej (2%) oraz ilości ciekłej słodkiej wody (1%). Badanie pokazało, że tylko 1% wody na Ziemi to zdatna do użytku woda słodka. Dlatego też powinniśmy ją oszczędzać każdego dnia.

Dodatkowo, na lekcji fizyki został wykorzystany zestaw eksperymentalny z luksomierzem, a na zajęciach z robotyki uczniowie złożyli z klocków elektrownię wiatrową, turbinę wodną, prądnicę ręczną oraz samochód, który jest ładowany energią słoneczną.

Dzięki zakupionym pomocom lekcje w naszej szkole są ciekawsze, pokazują uczniom jakie mamy odnawialne źródła energii oraz zachęcają dzieci do oszczędzania wody.

Data dodania: 2024-11-13 10:50:38
Data edycji: 2024-11-14 08:18:53
Ilość wyświetleń: 48

Konkursy

Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
Więcej informacji

Ankiety

Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
Więcej informacji

Kalendarz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej