Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

    TRZYMAJ FORMĘ

    TRZYMAJ FORMĘ

    Już po raz kolejny w naszej szkole realizowany był program edukacyjny Trzymaj Formę.

    Głównymi założeniami programu jest kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych u uczniów, nabycie wiedzy na temat proporcji poszczególnych grup produktów w optymalnie zbilansowanej diecie oraz uświadomienie znaczenia aktywności fizycznej dla zdrowia.

    W tym roku realizowany był projekt „Każdy jest kowalem swojego losu”– tworzymy makietę Talerza Zdrowego Żywienia. Wykonawcami projektu byli uczniowie i uczennice klas siódmych. Uczestnicy zdobyli odpowiednią wiedzę dotyczącą zdrowego odżywiania i znaczenia aktywności fizycznej. Wykazali się swoimi pomysłami, umiejętnościami, kreatywnością i zdolnościami plastyczno - technicznymi przygotowując prezentacje multimedialne i makiety Talerza Zdrowia. Zadania programu realizowane były również podczas Rodzinnego Rajdu Rowerowego, zajęć rekreacyjno - sportowych, zajęć SKS, konkursów o tematyce zdrowotnej oraz kiermaszy zdrowej żywności. Czwartoklasiści, podczas lekcji przyrody również uczestniczyli w projekcie edukacyjnym o tematyce zdrowotnej - “Co to znaczy zdrowo się odżywiać?”

    Realizacja programu podniosła świadomość uczniów dotyczącą zdrowego stylu życia. Wspólne wysiłki przyniosły nie tylko pozytywne efekty zdrowotne, ale również zintegrowały uczestników.

    Data dodania: 2024-06-12 08:30:24
    Data edycji: 2024-06-12 08:39:43
    Ilość wyświetleń: 181

    Konkursy

    Zgłoś się do konkursu szkolnego! Nabór trwa jeszcze kilka dni!
    Więcej informacji

    Ankiety

    Weź udział w jednej z ankiet szkolnych! Twoja opinia jest ważna!
    Więcej informacji

    Kalendarz

    Nasi Partnerzy

    Bądź z nami
    Aktualności i informacje
    Biuletynu Informacji Publicznej
    Logo Facebook
    Facebook
    Biuletynu Informacji Publicznej